Kurşun Yönetimi Nedir?



Kurşun yönetimi, bir şirketin daha fazla satış yapmak için potansiyel satış potansiyellerini olabildiğince etkili bir şekilde üretip kullanmasıdır. Bu yönetim türü, üst düzey yönetim ve satış personeli dahil olmak üzere farklı çalışan ve metodolojileri içerebilir. Farklı sistemler kullanılabilir olsa da, olası müşterileri yönetme, genellikle kurşun üretimi, kurşun yakalama kredi kartı başvurusu world
ve entegrasyon, kurşun dağıtımı ve kurşunun beslenmesi için reklam dahil olmak üzere birkaç adımı ve süreci içerir. Kurşun yönetimi yakın zamanda, özellikle şirketler içinde ve arasında potansiyel müşterileri paylaşmak ve dağıtmak için çeşitli teknoloji biçimlerini de dahil etmiştir.

“Potansiyel müşteri yönetimi” terimi, bir işletme için mevcut potansiyel müşterilere ait iletişim bilgileri olan satış yönlendirmelerini ifade eder. Bu bilgiler pek çok şekilde toplanabilir ve reklam, olası reklam ve “soğuk çağrı” ile olası potansiyel müşterileri oluşturmak genellikle lider yönetimin ilk adımıdır. Potansiyel müşteriler yanıt verdikçe, bunlarla ilgili bilgiler kaydedilir ve potansiyel müşterileri yakalamak için kullanılır ve bu bilgiler daha sonra müşteri adayı entegrasyonu sırasında potansiyel müşteri listesinin bir parçası olarak dahil edilir. Bu yöntemler işletmeler arasında ve farklı şirketlerde yöneticilerin tercihleri ​​arasında farklılık gösterebilir.

Elektrotlar oluşturulduktan ve organize edildikten sonra, hangisinin değerli olduğuna karar vermek için kurşun skorlama olarak bilinen bir işlem kullanılır. Bu, isimlerin, adreslerin ve telefon numaralarının doğruluğunu onaylamadan, bu müşterilerin önemini derecelendirmek için potansiyel olarak kârlı potansiyel müşterilere kredi kontrolleri yapılmasına kadar her şeyi içerebilir. Kurşun yönetimi, daha iyi potansiyel müşterilere daha iyi bilgi sağlamak ve bu sayede kurşun dağıtımı yoluyla satış ekibine bu tür bir puanlama puanı kullanır. Bu, bir kez daha yolların yukarıdan gönderildiği bir “itme” yöntemiyle gerçekleştirilirken, birçok şirket artık satış ekibinin veri tabanından talep edilebileceği bir “çekme” yöntemi kullanıyor.

Potansiyeller satış personeline dağıtıldıktan sonra, liderlik yönetimi genellikle satış temsilcileriyle bağlantı kurmayı hedefliyor. İlk satıştan satışın kapanmasına kadar olan süreç, satış personelinin tercih edilen satış tekniklerine bağlı olarak biraz değişebilir. Genellikle, cepten kredi kartı başvurusu
potansiyel müşterileri hakkında doğru bilgileri koruma ve satışla sonuçlanabilecek bir kurgu ile ilişki kurma süreçlerini ifade eden kurşun takibi ve kurşun beslemeyi içerir. Uygun müşteri yönetimi, bir şirketteki çok sayıda çalışanı içerir ve tüm gelir sürecini reklam ve pazarlamadan satış kapanmasına kadar etkili bir şekilde etkiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Faaliyet Alanı Nedir?

İş İletişimi Yedi C Nedir?

Atama Planlaması Nedir?