Kurşun Yönetimi Nedir?
Kurşun
yönetimi, bir şirketin daha fazla satış yapmak için potansiyel satış
potansiyellerini olabildiğince etkili bir şekilde üretip kullanmasıdır. Bu
yönetim türü, üst düzey yönetim ve satış personeli dahil olmak üzere farklı
çalışan ve metodolojileri içerebilir. Farklı sistemler kullanılabilir olsa da,
olası müşterileri yönetme, genellikle kurşun üretimi, kurşun yakalama kredi kartı
başvurusu world
ve entegrasyon, kurşun dağıtımı ve kurşunun beslenmesi için
reklam dahil olmak üzere birkaç adımı ve süreci içerir. Kurşun yönetimi yakın
zamanda, özellikle şirketler içinde ve arasında potansiyel müşterileri
paylaşmak ve dağıtmak için çeşitli teknoloji biçimlerini de dahil etmiştir.
“Potansiyel müşteri yönetimi” terimi, bir işletme için
mevcut potansiyel müşterilere ait iletişim bilgileri olan satış
yönlendirmelerini ifade eder. Bu bilgiler pek çok şekilde toplanabilir ve
reklam, olası reklam ve “soğuk çağrı” ile olası potansiyel müşterileri
oluşturmak genellikle lider yönetimin ilk adımıdır. Potansiyel müşteriler yanıt
verdikçe, bunlarla ilgili bilgiler kaydedilir ve potansiyel müşterileri
yakalamak için kullanılır ve bu bilgiler daha sonra müşteri adayı entegrasyonu
sırasında potansiyel müşteri listesinin bir parçası olarak dahil edilir. Bu
yöntemler işletmeler arasında ve farklı şirketlerde yöneticilerin tercihleri
arasında farklılık gösterebilir.
Elektrotlar oluşturulduktan ve organize edildikten sonra,
hangisinin değerli olduğuna karar vermek için kurşun skorlama olarak bilinen
bir işlem kullanılır. Bu, isimlerin, adreslerin ve telefon numaralarının
doğruluğunu onaylamadan, bu müşterilerin önemini derecelendirmek için
potansiyel olarak kârlı potansiyel müşterilere kredi kontrolleri yapılmasına
kadar her şeyi içerebilir. Kurşun yönetimi, daha iyi potansiyel müşterilere
daha iyi bilgi sağlamak ve bu sayede kurşun dağıtımı yoluyla satış ekibine bu
tür bir puanlama puanı kullanır. Bu, bir kez daha yolların yukarıdan
gönderildiği bir “itme” yöntemiyle gerçekleştirilirken, birçok şirket artık
satış ekibinin veri tabanından talep edilebileceği bir “çekme” yöntemi
kullanıyor.
Potansiyeller
satış personeline dağıtıldıktan sonra, liderlik yönetimi genellikle satış
temsilcileriyle bağlantı kurmayı hedefliyor. İlk satıştan satışın kapanmasına
kadar olan süreç, satış personelinin tercih edilen satış tekniklerine bağlı
olarak biraz değişebilir. Genellikle, cepten kredi
kartı başvurusu
potansiyel müşterileri hakkında doğru
bilgileri koruma ve satışla sonuçlanabilecek bir kurgu ile ilişki kurma
süreçlerini ifade eden kurşun takibi ve kurşun beslemeyi içerir. Uygun müşteri
yönetimi, bir şirketteki çok sayıda çalışanı içerir ve tüm gelir sürecini
reklam ve pazarlamadan satış kapanmasına kadar etkili bir şekilde etkiler.
Yorumlar
Yorum Gönder