Kişisel Satış Nedir?



Kişisel satış, bir satış elemanının belirli bir müşteri ile uyum sağlaması ve büyümesi için bireysel çabalarını içeren bir satış yaklaşımıdır. Bazen kişiselleştirilmiş satış olarak anılan fikir, müşteriyi tanımak, ihtiyaçlarını değerlendirmek ve satış sürecini müşterinin özel ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde uyarlamaktır. Bu yaklaşımın arkasındaki fikir, kredi kartı başvurusu world
satışın, müşterinin, satış elemanının sunması gereken ürün veya hizmetlerin kullanımı ile hedeflerine ulaşmasına yardımcı olma aracı olarak sunulmasıdır.

Kişisel satış süreci, kitle pazarlaması gibi başka yollarla satış elde etmeye çalışmaktan çok farklıdır. Bu tip bir satış tekniğiyle, birebir müşteriyle bire bir temasa geçmek esastır. Bunu yapmak, müşterinin ürünü bir yüzle ilişkilendirme şansına sahip olduğu bir durum yaratır. Eğer bu yüze bağlı hissedilirse ve satış elemanının gerçekten ihtiyaç duyulan ve sadece satış yapmakla kalmayıp ürün seçiminde yardımcı olmak istediğine dair bir hissi varsa, iki taraf arasında güvenin tesis edilmesi olasılığı artar. Sonuç olarak, satış elemanı genellikle müşteri için özellik ve fiyatlandırma açısından önemli olan önemli ipuçları toplayabilir ve müşterinin gerçekten istediğini sağlayan ürünleri tartışmaya odaklanabilir.

Çoğunlukla, kişisel satış süreci hem satış elemanının hem de tüketicinin keşfine yol açabilir. Tartışma, tüketicinin belirli bir görevi yerine getirmek için ne gerektiğini düşündüğünü ifade etmesiyle başlayabilirken, devam eden tartışmalar belirtilen ihtiyaçlarla ilgili diğer faktörleri tanımlayabilir ve ayrıca satış görevlisinin sunduğu ürünle de karşılanabilir. Örneğin, potansiyel müşteri ile konferans görüşmesi hizmetleri tartışılırken, satış elemanı, müşterinin sesli konferans ile birlikte web konferansı kullanarak genel iletişim sürecini geliştirebileceğini de keşfedebilir. Satış elemanının müşteriye bunun nasıl verimli bir şekilde yapılabileceğini ve tüketicinin bütçesi dahilinde olan bir maliyetle olabileceğini varsayarsak, müşterinin ürün kombinasyonunu denemesini ve beğenmesini çok iyi bir şans vardır. Daha sonra, müşteri satış görevlisine ve bu hizmetleri sağlayan şirkete daha güçlü bir sadakat hisseder ve diğer iletişim fırsatları ortaya çıktıkça daha fazla soru sorma olasılığı daha yüksektir.

Kişisel satışla, her bir müşteri tarafından belirlenen sınırlara uymak önemlidir. Bazıları neredeyse bir arkadaşla konuşmak gibi hoş bir yaklaşımdır. Diğerleri açık kredi kartı başvurusu worldve dürüst bir yaklaşımı tercih eder, ancak biraz daha resmi kalır. Bir müşteriyi Bay veya Bayan olarak nitelendirmeyi tercih ettiği zaman bir müşteri adıyla aramak gibi bazı sınırlamalarda bile bu sınırların ihlal edilmesi, kişisel bir satış bağlantısının oluşturulmasını zayıflatabilir ve böylece herhangi bir satış olanağı sınırlayabilir. bu müşteriye iyi veya servis.

Bunları da beğenebilirsin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Faaliyet Alanı Nedir?

İş İletişimi Yedi C Nedir?

Atama Planlaması Nedir?