Farklı Değişim Yönetimi Teknikleri nelerdir?



Değişim yönetimi teknikleri, bir organizasyonun iş performansını ve çalışan moralini olumsuz etkileyecek şekilde değiştirmeyi planlamasına yardımcı olur. Değişim yönetimi tekniklerinin uygulanması, değişimin bir sonucu olarak ortaya çıkan herhangi bir kaygıyı ele alırken değişimin sorunsuz bir şekilde yapılması için tasarlanan taktiklerin bir kombinasyonunu içerir. Değişim yönetiminde kullanılan teknikler, değişim için bina desteğini, kurumun değişimi ne kadar hızlı yaptığını yönetmeyi ve değişime karşı dirençle başa çıkmak için etkili yöntemleri uygulamayı içerir. Değişimin psikolojik etkisinin ele alınmasına ek olarak, kredi kartı başvurusu worlddeğişim yönetimi teknikleri, bütçeyi yönetme ve değişim ile ilgili performans zamanlarını da içerir.

Bir şirket bir hamle, yönetimde değişiklik veya yeni bir bilgisayar sistemi gibi bir değişiklik yaptığında, değişim organizasyonun üyelerine stres yaratacaktır ve işlevi etkileyebilir. Değişim yönetimi, bir kuruluştaki değişimi ele almak için kullanılan bir sistemdir. Pürüzsüz bir değişim yapmanın iki eşit derecede önemli yönü, değişimin psikolojik yönleri ve planlama yönleridir.

Değişen mühendislik değişimleri, değişimin sorunsuz gerçekleşmesini sağlayan bütçeleri ve prosedürleri dikkatlice tasarlayarak, iş veya organizasyonun işlevini en az kesintiye uğratmak anlamına gelir. Değişim yönetimi planlamacıları, değişiklik sırasında ortaya çıkacak maliyet, fayda ve engelleri dikkate almalıdır. Daha sonra bu bilgiyi, yeni çalışma şekline yumuşak bir geçiş yapmak için kullanmalıdırlar. Bu, mobilyanın mobilya taşınması veya bir şirket web sitesinin yeni bir sunucuya geçişi gibi çevrimdışı süre gibi bir değişiklik sırasında yapılan olası hizmet kesintilerini bildirmek gibi kademeli fiziksel değişikliklerin yapılmasını içerebilir.

Psikolojik değişim yönetimi teknikleri önemlidir çünkü değişimin sonucu olarak insani direniş ya da kafa karışıklığı, şirketin maliyetine neden olarak yumuşak bir geçişi kesintiye uğratabilir. Her şeyden önce, psikolojik değişim yönetimi tekniklerinin en önemlisi, iletişim kanallarını liderler ve örgüt üyeleri arasında açık tutmaktır. İletişim kanalları mevcut olduğunda, organizasyon yönetimi endişeleri daha kolay ele alabilir, yanlış kavramları cepten kredi kartı başvurusudüzeltebilir ve değişiklik hakkındaki görüşleri anlayabilir. İletişim kanallarının açık tutulması, değişime katılmayan örgüt üyelerinin korkularının ele alınmasında da hayati öneme sahiptir.

Bir organizasyonda değişime direnme, olumsuz davranış olarak ya da organizasyona ya da yönetimine bir saldırı olarak görülmemelidir. Genel olarak, bir örgütün üyeleri değişime direnir çünkü kuruluşun başarılı olmasını ve değişiklikleri organizasyonun başarısı için bir tehdit olarak görmesini isterler. Değişime karşı direnci ele alırken, sorunların erken aşamada ele alınması için dirençli üyelerle tanışmak önemlidir. Daha uzun yönetim, bireylerin kaygılarını ele almayı bekler, diğer üyelerden direnişlerinde destek alma olasılıkları daha yüksektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Faaliyet Alanı Nedir?

Gelişmiş Ürün Kalite Planlaması Nedir?

Kişisel Satış Nedir?