Ayrıştırma nedir?


İşletmede, ayrıştırma, biraz bütünleşmiş ve karmaşık olan bir şeyin küçük bileşenlere ayrıldığı herhangi bir duruma uygulanan bir terimdir. Bu yaklaşımın arkasındaki genel fikir, çeşitli kaynakların yönetim sürecinin yönetilmesini kolaylaştırırken, kredi kartı başvurusu world bu kaynaklardan daha fazla memnuniyet elde etmektir. Ayrıştırma, bileşenlerin ek bir tatmin kazanma yolu olarak tek bir pakette birleştirildiği paketlemenin tam tersidir.

İş dünyasında birçok farklı türde ayrıştırma vardır. Birinin komisyon ayrıştırmasıyla ilgisi var. Komisyonlar, satılan farklı ürünlere ilişkin bir dizi formül kullanarak ödenirse, belirli bir süre için borçlanılan komisyonları doğru bir şekilde hesaplamak biraz zor olabilir. İşlemin ayrıştırılması ve satılan her bir ürün veya hizmetin borcunun hesaplanmasıyla, doğru rakamın belirlenmesi ve belirli bir dönemde üretilen satışlar için hangi ürün komisyonlarının gerçekte ödeneceğini izlemek çok daha kolaydır.

Çokuluslu firmalar, uluslararası varlıklarını daha etkin bir şekilde yönetmenin bir aracı olarak ayrıştırma kullanabilecektir. Konsept, belirli ülkelerdeki belirli amaçlar için kullanılan fon transferlerinin kurum ofisinden çeşitli ülkelerdeki şube ofislerine aktarılması yerine uygulanabilir. Bu genellikle muhasebe sürecini çok daha kolay hale getirebilir, özellikle de fonlarla ne yapıldığını ve vergi kanunlarının belirli bir ülkedeki fonların dağıtımında nasıl uygulandığını izlemek açısından.

Yatırımlar açısından, ayrıştırılmış hisse senedi bazen caziptir. Bu, hisse senetlerinden çok daha küçük lotlarda satılan hisse senedi. Ayrılmış hisse senedi opsiyonlarına yatırım yapmak, yatırımcıların bir seferde bir lot satın almak için finansal olarak mümkün olmasa bile, arzu edilen bir hisse senedinin daha fazla hissesini kademeli olarak biriktirmelerine izin verebilir.

Ayrıştırma, farklı telekomünikasyon hizmetleri için sözleşme söz konusu olduğunda bazen kullanılır. Birçok kişi ve şirketler bazen para biriktirdikleri fikriyle paketlenmiş hizmetler sipariş edebilirler. Bu paketten bir ya da daha fazla hizmeti geri almanın daha uygun maliyetli olacağı keşfedildiği durumlarda, bu paketi tek tek birimlere bölmek, masrafları yönetmek ve genel karları artırmak için en akıllı yol haline gelir.

Sonuçta, ayrıştırma işleri yönetmek için işleri basitleştirmekle ilgilidir. Daha büyük bir bileşeni bir dizi bireysel ama yine de ilgili bileşenlere ayırmak, belirli ihtiyaç ve yükümlülükleri ele almak için kaynaklara odaklanmaya yardımcı olurken, aynı zamanda bileşenlerin ne olduğu ve değer bakımından daha iyi anlaşılmasını sağlar. Sorumlu bir şekilde yürütüldüğünde, cepten kredi kartı başvurusu bu süreç, görevleri günlük olarak ele almak için daha az zorlayıcı ve daha kolay hale getirebilir, aynı zamanda paradan tasarruf etmeyi de mümkün kılar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Faaliyet Alanı Nedir?

Gelişmiş Ürün Kalite Planlaması Nedir?

Kişisel Satış Nedir?