İnternet Analytics nedir?



İnternet analizi, genel olarak, web varlığına sahip olan herhangi bir varlığın sahip olunan ve işletilen web sitelerinde Internet trafiğini izlemek için kullanabileceği istatistiksel ve takip araçlarıdır. Analitik veriler, sayfa görüntüleme sayısı ve benzersiz ziyaretçiler için hemen çıkma oranı ve tıklama derinliği gibi daha karmaşık örneklere kadar birçok kredi kartı başvurusu world
farklı izleme istatistiğinden oluşur. Düzgün bir şekilde yorumlanabilen İnternet analizi, bir şirketin web tabanlı iş stratejilerini, diğer şeylerin yanı sıra, sitenin hangi bölümlerinin en çok veya en az popüler olduğunu, ziyaretçilerin siteyi nasıl bulduğunu ve ne kadar süre kaldıklarını belirterek şekillendirmesine ve etkilemesine yardımcı olabilir.

Yerinde analiz olarak bilinen en yaygın İnternet analizi türü, sayfa izleme olarak bilinen teknolojiden yararlanır. Sayfa izleme, belirli bir siteye erişildiği için kullanıcının yerel bilgisayarına indirilen web sitelerine eklenen küçük kod parçaları olan tanımlama bilgilerinin kullanımını içerir. Bir çerez, bir kullanıcının ne zaman, nerede ve ne kadar süreyle sitede kaldığı ve bu bilgileri site sahibine ilettiği de dahil olmak üzere çeşitli verileri izleyebilir. Yerinde analizler başlangıçta bant genişliği taleplerini ve diğer teknik kriterleri değerlendirmek için geliştirilmiştir, ancak değerli bir satış ve pazarlama aracı haline gelmek için gelişmiştir.

Kullanıcıların demografik özellikleri ve davranışlarıyla ilgili bilgi sunmanın yanı sıra, İnternet analizi, site sahibinin sitenin arama motoru sonuçlarındaki önemini yükseltmek için her sayfada anahtar kelimeleri uyarlamasına yardımcı olabilir. Bu etkinlik arama motoru optimizasyonu (SEO) olarak bilinir ve belirli bir sayfanın listenin üst kısmına yaklaşma olasılığını artırmak için çeşitli arama motorlarının sonuçları sağlamak için kullandığı benzersiz algoritmalardan yararlanır. SEO genellikle, daha sık aranan anahtar kelimeleri içermek üzere bir siteye içerik yayınlamaktan oluşur.

Ürünlerin veya hizmetlerin çevrimiçi satışında yer alan siteler için, İnternet analizi satışları ve müşteri elde tutma oranlarını iyileştirmek için en iyi yöntemleri belirlemede kritik öneme sahiptir. Çoğu şirket, ister kendi web sitesini barındırıyor olsun isterse bir barındırma hizmeti kullanıyor olsunlar, ziyaretçi sayıları gibi temel analitik araçlara erişebilirken, cepten kredi kartı başvurusu
analitiğin değeri, üçüncü taraf izleme şirketlerinin bir sektörünü ortaya çıkardı. Çok sayıda işletme artık İnternet üzerinden ücretli izleme ve analitik hizmetler sunarken Google Analytics ™ olarak bilinen bir ürüne sahip olan Google gibi bazı sürümler ücretsiz olarak ücretsiz sürümler sunuyor.

Ücretsiz olduğu ve kapsamlı bir özellik kümesine sahip olduğu düşünüldüğünde, Google Analytics ™ şu anda en yaygın olarak kullanılan web izleme yazılımıdır - Ocak 2010 itibariyle genel pazar payının yaklaşık% 85'i ile. Şirket, Çevrimiçi reklam hizmeti olan Adsense ™ ile analitik hizmetini yakın entegrasyon. Bununla birlikte, kullanıcılar, aynı içerik yönetim sisteminden her iki hizmete de erişebilir ve reklam gelirlerinin izlenmesi, doğrudan analiz sonuçlarına entegre edilebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Faaliyet Alanı Nedir?

Gelişmiş Ürün Kalite Planlaması Nedir?

Kişisel Satış Nedir?