Geçiş Reklamcılığı Nedir?
Geçiş
reklamları, görüntüleyenlerin izledikleri veya indirdikleri iki programlama
veya bilgi arasında çok küçük reklamların kullanılmasıdır. Bu kısa reklamları
kullanarak, pazarlamacılar esasen iletiyi ayarlama olasılığı olmayan sabit bir
kitleyi çekebilir. Yayıncılık dünyasında, geçiş reklamları, iki program veya
iki uzun reklam arasında gösterilen kısa reklamları ifade eder. Geçiş
reklamlarının İnternet kullanımı, bir kullanıcı bir bağlantıyı tıkladığında, kredi kartı
başvurusu worldkısa mesajını çalar ve kullanıcıyı istenen
sayfaya yönlendirdiğinde görüntülenen kısa bir reklam yerleştirerek yönetilir.
Reklam dünyasındaki en önemli amaçlardan biri, tüketicilerin
istenen mesajı duymasını sağlamaktır. Bu, arzulanan eğlenceleri kesintiye
uğratan istenmeyen mesajları ayarlamada usta olan modern tüketicilerle zor
olabilir. Örneğin, televizyon izleyicileri genellikle reklam yayınlandığında
kanalı değiştirir. İnternet kullanıcıları bazen web sayfalarında görünen banner
reklamları görmezden gelir. Bu tüketici davranışını aşmanın bir yolu, geçiş
reklamcılığını uygulamaktır.
Geçiş reklamcılığının özü, diğer iki programlama veya bilgi
öğesi arasında yer alması gerektiğidir. Bu öğeler, aynı hedef kitleyi çekmek
zorunda olmalarına rağmen, reklam mesajıyla bile ilgili olmayabilir.
Tüketicilerin istedikleri programlamanın saniyeler içinde geldiğini
bildiklerinde kısa bir reklamı görmezden gelme veya kapatma olasılığı daha
düşük olduğundan, geçiş reklamları genellikle mesajlarını iletir.
Televizyon, geçiş reklamları için mükemmel bir ortamdır.
Aynı kanalda arka arkaya yayın yapan son derece popüler iki televizyon şovunun
örneğini düşünün. Bu iki şov arasında kısa bir reklam ayırabilen bir şirket, en
azından mesajı izleyen tüketicilerden emin olabilir. Reklamlar bu kısa sürede
gerekli bilgilere uyabilirse, büyük bir kitle buna maruz kalacaktır.
Son
yıllarda, internette interstis reklam kullanımı son derece popüler hale geldi.
Bu, bir kullanıcı belirli bir bağlantıyı tıkladıktan sonra bir reklam kısaca
belirdiğinde oluşur. Örneğin, popüler bir derginin web sitesini gezen
tüketiciler bir bağlantıya tıklayabilir ve dergi için daha düşük abonelik
oranlarını artıran kısa bir reklamla karşı karşıya kalabilir. Reklam, cepten kredi
kartı başvurusugöz kamaştırıcı grafiklere
ve tüketicinin dikkatini hızla çeken kısa bir mesaja sahip olmalıdır. Çoğu
interstisyel internet reklamları, nezaket gereği, kullanıcıların reklamları
tamamlanmadan önce devre dışı bırakmalarını sağlayan bir bağlantı içerir.
Yorumlar
Yorum Gönder