Geçiş Reklamcılığı Nedir?



Geçiş reklamları, görüntüleyenlerin izledikleri veya indirdikleri iki programlama veya bilgi arasında çok küçük reklamların kullanılmasıdır. Bu kısa reklamları kullanarak, pazarlamacılar esasen iletiyi ayarlama olasılığı olmayan sabit bir kitleyi çekebilir. Yayıncılık dünyasında, geçiş reklamları, iki program veya iki uzun reklam arasında gösterilen kısa reklamları ifade eder. Geçiş reklamlarının İnternet kullanımı, bir kullanıcı bir bağlantıyı tıkladığında, kredi kartı başvurusu worldkısa mesajını çalar ve kullanıcıyı istenen sayfaya yönlendirdiğinde görüntülenen kısa bir reklam yerleştirerek yönetilir.

Reklam dünyasındaki en önemli amaçlardan biri, tüketicilerin istenen mesajı duymasını sağlamaktır. Bu, arzulanan eğlenceleri kesintiye uğratan istenmeyen mesajları ayarlamada usta olan modern tüketicilerle zor olabilir. Örneğin, televizyon izleyicileri genellikle reklam yayınlandığında kanalı değiştirir. İnternet kullanıcıları bazen web sayfalarında görünen banner reklamları görmezden gelir. Bu tüketici davranışını aşmanın bir yolu, geçiş reklamcılığını uygulamaktır.

Geçiş reklamcılığının özü, diğer iki programlama veya bilgi öğesi arasında yer alması gerektiğidir. Bu öğeler, aynı hedef kitleyi çekmek zorunda olmalarına rağmen, reklam mesajıyla bile ilgili olmayabilir. Tüketicilerin istedikleri programlamanın saniyeler içinde geldiğini bildiklerinde kısa bir reklamı görmezden gelme veya kapatma olasılığı daha düşük olduğundan, geçiş reklamları genellikle mesajlarını iletir.

Televizyon, geçiş reklamları için mükemmel bir ortamdır. Aynı kanalda arka arkaya yayın yapan son derece popüler iki televizyon şovunun örneğini düşünün. Bu iki şov arasında kısa bir reklam ayırabilen bir şirket, en azından mesajı izleyen tüketicilerden emin olabilir. Reklamlar bu kısa sürede gerekli bilgilere uyabilirse, büyük bir kitle buna maruz kalacaktır.

Son yıllarda, internette interstis reklam kullanımı son derece popüler hale geldi. Bu, bir kullanıcı belirli bir bağlantıyı tıkladıktan sonra bir reklam kısaca belirdiğinde oluşur. Örneğin, popüler bir derginin web sitesini gezen tüketiciler bir bağlantıya tıklayabilir ve dergi için daha düşük abonelik oranlarını artıran kısa bir reklamla karşı karşıya kalabilir. Reklam, cepten kredi kartı başvurusugöz kamaştırıcı grafiklere ve tüketicinin dikkatini hızla çeken kısa bir mesaja sahip olmalıdır. Çoğu interstisyel internet reklamları, nezaket gereği, kullanıcıların reklamları tamamlanmadan önce devre dışı bırakmalarını sağlayan bir bağlantı içerir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Faaliyet Alanı Nedir?

Gelişmiş Ürün Kalite Planlaması Nedir?

Kişisel Satış Nedir?